Lõppes projekt “Teeme teatrit!”
Märtsis ja aprillis toimus laste- ja noorte kultuuriaasta raames projekt „Teeme teatrit!“, milles osalesid Randvere kooli hariduslike erivajadustega õpilased ning tavaõpilased 3. klassidest. Tore oli see, et kaasamise initsiatiiv tuli lastelt. 3.A klassi õpilased kirjutasid eesti keele tunnis loovjutte ja avaldasid soovi oma lugusid dramatiseerida koostöös koolikaaslastega väikestest klassidest.
Projekti jooksul toimus Randvere koolis mitmeid toredaid ja lapsi arendavaid tegevusi. Üheks selliseks oli etendus „Porgandivargus“, mille stsenaariumi kirjutasid suurte klasside õpilased spetsiaalselt erivajadustega lastele. Draamaõpetaja suunamisel meisterdati nukud ja lava, otsiti sobiv muusika ja videolõigud. „Porgandivargus“ esitati väikeste klasside õpilastele näidisetendusena. Väikesed klassid astusid oma versiooniga „Porgandivargusest“ üles esimestele klassidele ning esinevad näidendiga ka emadepäeva kontserdil.
Projekti raames toimus kaks etendusekonkurssi, mille idee tuli samuti suurte klasside õpilastelt. Lapsed soovisid, et publik valib neile enim meeldinud etenduse, mida siis hiljem lavastatakse ja esitatakse koos väikeste klasside õpilastega. Üks konkurssidest oli pühendatud objektiteatrile. Suurte klasside õpilased kirjutasid loovjutte, koos erivajadustega lastega meisterdati tegelasi ning esineti lavastustega. Publik valis välja oma lemmikud. Teise etendusekonkursi võidutöö tulemusel sünnib suurte ja väikeste klasside ühislavastus „Batman ja kana“, mille lõpptulemust saab näha kooli talendipäeval.
Projektis lõid kaasa ka Randvere noortekeskuse noorsootöötajad, kes viisid suurtele ja väikestele klassidele läbi teatriteemalise orienteerumismängu.
Projekti tähtsaim sündmus oli õppekäik NUKU muuseumisse, kus suurte ja väikeste klasside lapsed osalesid ühiselt erinevates töötubades.
Projekti õnnestumiseks tegid omavahel koostööd suurte ja väikeste klasside õpetajad ja vanemad, kes kõik innustasid lapsi või aitasid nõu ja jõuga kaasa lavadekoratsioonide või kostüümide valmimisele. Projekti eestvedajaks oli õpetaja Michelle-Natali.