Põnev keeltenädal
Keeltenädala raames toimusid õppetöösse lõimituna mitmed tegevused, mis olid seotud nii eesti keele kui ka võõrkeelte õppimisega. Emakeelepäeval oli suurte klasside õpetajatel võimalus läbi viia “Kuldvillakut”, mille kategooriatest võis leida võõrsõnu, kõnekäände, aga ka muid Eestiga ja eesti keelega seonduvaid küsimusi.
Võõrkeelte tasandil said õpilased teha plakateid inglise keelt emakeelena rääkivate riikide kohta – uurida, mis on nende riikide sümbolid, traditsioonid, rahvustoidud ja muu, mis pakkus huvi. B-võõrkeele tundides said õpilased koostada nö piltsõnastiku – lõimida omavahel eesti keele, inglise keele ja B-võõrkeele õpingud, lisaks said õpilased rühmas otsustada ning uurida hoopis võõra keele sõnu (otsiti sõnu näiteks jaapani keelest, itaalia keelest aga ka korea keelest). Plakat-sõnastikele lisati ka pildid, et ka nooremate klasside õpilased saaksid plakateid seina pealt uudistada.
Keeltenädala korraldaja õpetaja Ljubov Erik